Let op! Door topdrukte bij onze leveranciers is de levertijd langer dan normaal. Indien een product niet voorradige is, staat de verwachtte levertijd in het groen aangegeven.
De levering kan tot 5 weken duren. Op de dag van verzending ontvang je een verzendbevestiging. Mocht je bestelling dan nog niet verstuurd zijn? Neem dan contact op met de klantenservice.
De levertijd staat vermeld op de productpagina. Als het product op voorraad is en je besteld het op een werkdag voor 22.00 uur dan wordt het de volgende dag thuisbezorgd. Als het product niet op voorraad is wordt het meestal binnen 5 – 20 werkdagen verzonden. Is dit niet het geval? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om je op de hoogte te stellen.
Levering van niet-voorradige producten
Sinds de uitbraak van het Coronavirus is de vraag naar kussens en dekbedden explosief gestegen. Daardoor loopt de productie achter op schema en zijn de levertijden van producten die niet op voorraad zijn langer dan normaal. Hieronder vind je de verwachte leverdatum van de meest populaire producten:
Product / serie | Verwachte leverdatum (indien niet op voorraad) |
---|---|
Alle kussens | Binnen 3 weken |
Duvet Doré Platinum | Week 9 |
Ducky Dons D’orveige | Week 9 |
90% ganzendons dekbed Premium | Week 9 |
Ducky Dons Taurus | Week 9 |
Vandyck Astro | Binnen 10 dagen |
Vandyck Excellent | Week 8 |
Vandyck Superior | Binnen 10 dagen |
Gratis bezorging
Je bestelling wordt gratis in Nederland bezorgt indien het orderbedrag hoger is dan € 50,-. Bestellingen met een lager orderbedrag versturen we voor € 5,95 (incl. BTW). De bezorging wordt verzorgd door PostNL.
Avond bezorging
Voor slechts €2,50 extra wordt je bestelling ook ’s avonds aangeboden door PostNL. Je kunt hiervoor kiezen in de winkelwagen.
Internationale bezorging
De verzendkosten voor zendingen naar België en Duitsland zijn hoger dan een zending in Nederland. Voor zendingen naar deze landen berekenen wij daarom € 3,95.
Pakket bij PostNL locatie laten bezorgen
Haal je bestelling op wanneer het jou uitkomt. Laat je bestelling bezorgen bij een PostNL servicepunt. Op het moment dat je van ons een track en trace code hebt ontvangen kun je de bezorging wijzigen op de track en trace pagina of in de PostNL app. Lees meer op de website van PostNL.