Ben je niet tevreden met je aankoop? Jammer, maar daar doen we niet moeilijk over. Geef aan wat je terug gaat sturen. Dat doe je via het onderstaande retourformulier. Doe dit binnen 90 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen.
De DPD retourzending t.w.v. € 5,50 krijg je cadeau. Stuur je de bestelling liever terug met een andere vervoerder? Dan betaal je € 2,95 voor een PostNL zending. Een retour via DHL kost € 2,50. Je krijgt alsnog het grootste deel van de retourzending vergoed.
Goedgekeurde retouren
Het kussen dat je terugstuurt:
- Bevind zich in de originele verpakking.
- Oogt als nieuw (ook al is het gebruikt).
Het dekbed dat je terugstuurt:
- Bevind zich in de originele verpakking.
- Is schoon en heeft geen gebruikssporen.
- Is in originele staat.
Afgekeurde retouren
Het kussen dat je terugstuurt:
- Bevat vlekken.
- Is beschadigd.
Het dekbed dat je terugstuurt:
- Bevat huidschilfers en/of gebruikssporen.
- Is beschadigd.
- Is 1 of meerdere nachten gebruikt.
Voor elke afgekeurde product krijg je € 24,15 minder teruggestort. Geen zorgen. In 99,5% van de gevallen storten we het volledig bedrag terug. Twijfel je over de staat van het product? Neem dan contact op met de klantenservice.
Retour aanvragen
4 Tips tijdens het gebruik
Voorkom een afgekeurd product met de volgende tips:
- Maak gebruik van een schone/nieuwe kussensloop.
- Gebruik een dubbele kussensloop.
- Probeer het kussen niet te lang uit.
- Controleer en verwijder eventuele haren of schilfers.
- Haal een dekbed alleen uit de verpakking om het te beoordelen.
Dit doen we met teruggestuurde producten
Elk teruggestuurde kussen of dekbed krijgt een nieuw leven. Goedgekeurde kussens en dekbedden reinigen wij professioneel. Vervolgens verpakt de sociale werkplaats in Almelo deze kussens en dekbedden opnieuw. Dit keer als Tweedekans, dus nooit als nieuw! Is het product afgekeurd? Dan krijgt het een plekje bij mensen die het hard nodig hebben. In Nederland of Oekraïne.